Faas Assurantiën: 200% inzet voor 100% vertrouwen

Faas Assurantiën: 200% inzet voor 100% vertrouwen

Op donderdag 29 juni is de zomereditie van het zakenmagazine INTO Business Bollenstreek feestelijk gelanceerd bij Beachhouse Breakers in Noordwijk. In het zakenmagazine, dat bij bijna alle ondernemers in de Duin & Bollenstreek op de mat valt, heeft deze editie het thema ‘grenzeloos ondernemen’ gekregen met uitgebreid aandacht voor ons bedrijf.

Grenzeloos ondernemen? Waar velen inzetten op schaalvergroting om dit te bereiken, maar hun band met hun klanten verliezen, doen wij dit bij Faas Assurantiën bewust anders. Door als verzekeringsadvieskantoor ons bewust te focussen op de klant blijft de betrokkenheid en de band behouden. En dát waarderen onze klanten enorm.

Waar voor veel bedrijven het idee van ‘grenzeloos ondernemen’ betekent dat alles groot, groter, grootst moet. Doen we dit bij Faas Assurantiën bewust anders. Terwijl het een mode lijkt waarin alles groter gaat en de binding met de klant verloren gaat, kiezen wij bewust ervoor gestaag te groeien. Zo kunnen wij ons volledig focussen op de klant én veel meer betrokken blijven!

In het magazine van INTO Business ruimte en aandacht voor onze gewaardeerde relaties Garagebedrijf H. Schneider, Autodemontage Schneider en Cateringbedrijf Homemade Food welke wij bijzonder dankbaar zijn voor hun mooie woorden!

Klik op de volgende link om het gehele artikel te lezen: Artikel INTO business zomer 2023

Ben je benieuwd wat ons bedrijf voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking!

 

 

Terug naar overzicht

Klanten aan het woord

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Enige tijd geleden waren wij voor onze groeiende bedrijven op zoek naar een nieuw verzekeringsadvieskantoor. Eentje waar persoonlijk contact, advies en service nog steeds hoog in het vaandel staat. Dat vonden wij bij Faas Assurantiën. De sterke betrokkenheid en het persoonlijke meedenken van het team van Faas Assurantiën geeft ons 100% geruststelling en vertrouwen.

Het kantoor waar we hiervoor zaten, werd steeds groter en onpersoonlijker. Wij kenden niemand meer en niemand kende ons meer. Personeel wist niet wat er speelde bij ons waardoor ze niet meer konden meedenken.

Lees meer

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Omdat ons vorige verzekeringskantoor het gevoel gaf dat wij een ‘nummer’ waren i.p.v. een klant hebben wij aan Faas Assurantiën gevraagd om ons verzekeringspakket door te lichten.

Door onze groei was het onduidelijk geworden welke verzekeringen er waren afgesloten, tegen welke voorwaarden en bij welke verzekeraar. Faas Assurantiën heeft alles voor ons uitgezocht, eerlijk en duidelijk advies gegeven en vervolgens een nieuw overzichtelijk pakket samengesteld.
Lees meer